sunnuntai 28. syyskuuta 2014

Reseptikansioita

Keräilyintoni/pakkomielteeni ;D yltää myös resepteiden hamstraukseen. Onni on se K-kauppojen ilmainen ruokalehti. Sakset viuhuu kun sitä selailee ja keräilee hyviä ohjeita talteen. Vanhaan kouluaikojen kansioon olen niitä keräillyt, mutta sitten niitä reseptejä oli yhtäkkiä niin paljon että jouduin laajentamaan erilliseen makeiden leivintakansioon, sekä leivät ja piirakat kansioon. Kaameat koulukansiot lojuvat aina milloin minkäkin keittiöntuolin alla tai päällä... Vaan eipä ole enää kamalat kun päällystin tapetinpaloilla ja teipeillä:D




Voi apua olen unohtanut liimata yhden kansion selkämykseen nuo napit ja teippikin kiemuralla! Mutta ei se mitään, tämmönen mää olen, innostuessani en malta leikata ompeluksista langanpätkiä kun haluan heti käyttöön ja näistäkin olin niin tohkeissani että unohtu yhden kansion viimeistely. ja arvatkaas heti löyty kansioillekin keittiöstä paikka kun halusin etteivät likastu pöydällä pyöriessä:)

3 kommenttia:

Hanna Mi kirjoitti...

Kauniit kansiot! Ihania nauhoja ja nappeja.

Mandariinimania kirjoitti...

Hyvä idea, hienot kansiot! Minäkin keräilen satunnaisesti niitä Pirkka-lehden reseptivihkosia. Onneksi netissäkin on heidän reseptikirjastonsa, joten jos reseptivihkonen on hukassa, voi kurkata netistä!

HanNa kirjoitti...

kiitos:) Hyviä kyllä ne pirkan reseptit, mulla pukkaa vaan aina kertymään niitä herkkureseptejä! ja ihanaa Mandariinimania kun olet tullut lukijaksi, tervetuloa <3